Dana 20. prosinca 2022. godine, u restoranu „Prepelica“ u Otoku, održana je Završna konferencija projekta „Olakšajmo život osobama s invaliditetom II“. Nositelj projekta je Udruga invalida Koprivničko-križevačke županije, a partner Društvo osoba s tjelesnim invaliditetom Međimurske županije. Ukupna vrijednost projekta je 1.934.778,00 kuna. Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom – faza III UP.02.2.2.14.
„Olakšajmo život osobama s invaliditetom II“ je projekt pružanja usluge osobne asistencije za 15 korisnika, s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, s područja Međimurske i Koprivničko-križevačke županije. Početak provođenja projekta bio je 13. svibnja 2020., a završetak je planiran za 13. siječanj 2023. Tijekom provođenja projekta:
- Pruženo više od 26.400 sati usluge osobne asistencije za ukupno 18 korisnika.
- Održane edukacijske radionice i evaluacijski sastanci za OSOBNE ASISTENTE i za KORISNIKE USLUGE OSOBNE ASISTENCIJE I ČLANOVE NJIHOVIH OBITELJI.
- Održan okrugli stol o važnosti usluge osobne asistencije.
- Održane početna i završna konferencije projekta.
- Tijekom trajanja projekta objavljivani su članci u medijima s ciljem podizanja svijesti javnosti o važnosti usluge osobne asistencije. Održan je kontinuitet pružanja usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom, a predstavljanjem rezultata i potreba korisnika javnosti, potaknuti su kreatori javnih politika i donositelji odluka na unapređenje kvalitete usluge, daljnji razvoj, povećanje opsega usluge i širenje usluge osobne asistencije na što veći broj korisnika.
Prisutnima su se obratili Bojana Virag (voditeljica projekta), Miroslav Mačković (predsjednik Udruge invalida Koprivničko-križevačke županije) i Milan Logožar (koordinator projekta). Istaknuli su važnost usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom kao i višegodišnju uspješnu suradnju udruga u prijavi i provođenju projekata.