U srijedu, 30. kolovoza 2023. godine s početkom u 12 sati u restoranu Zrinski u Koprivnici održana je Završna konferencija projekta „Pružimo pomoć za lakši život II“- UP.02.1.1.16.0413 Udruge invalida Koprivničko-križevačke županije, koji se provodi u partnerstvu s Hrvatskim zavodom za zapošljavanje- Područni ured Križevci i Hrvatskim zavodom za socijalni rad- Područni ured Koprivnica.
Radi se o projektu iz programa zapošljavanje žena – Zaželi, faza III kojeg je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020. Ukupna vrijednost projekta iznosila je 65.618,16 € od koje se 85 % odnosi na sredstva Europske unije, a 15 % na sredstva iz Državnog proračuna.
Konferenciji su nazočili članovi i djelatnici Udruge, zaposlenice (geronto domaćice), krajnji korisnici te predstavnici Županije- Ratimir Ljubić, zamjenik župana i Ana Mušlek, pročelnica Upravnog odjela za obrazovanje, kulturu, znanost, sport i nacionalne manjine i partnera Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Maja Petak i Velimir Strbat. Nazočnima su se obratili predsjednik Udruge Miroslav Mačković, gosti i voditelj projekta Davor Sočec koji je predstavio opće informacije i rezultate projekta.
U skladu s ciljevima, projektom je predviđeno zapošljavanje 10 žena, pripadnica ciljane skupine s najviše završenim srednjoškolskim obrazovanjem koje su prijavljene u evidenciji HZZ-a, od kojih su prednost zapošljavanja imale pripadnice teže zapošljivih/ranjivih skupina koje su pružale usluge potpore i korisnike za najmanje 60 starijih i/ili nemoćnih krajnjih korisnika. Ostvareni rezultati premašili su ciljeve projekta te je u sklopu njega zaposleno 12 žena i pružena je usluga potpore i podrške za 71 krajnjeg korisnika.
Na konferenciji je uočena potreba za nastavkom pružanja ovakve vrste pomoći starim i nemoćnim osobama te osobama s invaliditetom te se očekuje nastavak pružanja usluge kroz Program „Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027.“ Europskog socijalnog fonda i Poziva „Zaželi- prevencija institucionalizacije“.